🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حباب

(ثبت: 233291) آبان 17, 1399 

 

افتاده سیب سرخ حوا
میان نستعلیق نگاهت
من، خیره به مهتاب چشمانت
با رنگی سرخ
نقاشی می کشم…

محمدرضانعمت پور

نظرها 11 
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 17, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. جواد مهدی پور

    آبان 17, 1399

    درود بر شما جناب نعمت پور گرامی

    زنده باشید

    💐💐💐

    • محمدرضا نعمت پور

      آبان 21, 1399

      درود بر شما
      خرسندم و شادمان از میزبانی نگاه نابتان
      در پناه حق

  3. مینا یارعلی زاده

    آبان 18, 1399

    چقدر خوش نقش
    آفرین همشهری👏👏🌹🌹🌹

    از شعر زیبایت این به بداهه آمدکه

    در
    نستعلیق لبش
    دلی
    شکسته دارم

    #مینا_یارعلیزاده
    🌿🌺🌺🌼🌺🌺🌿

    • محمدرضا نعمت پور

      آبان 21, 1399

      زیباست بداهه تقدیمی تان

      درود بر شما
      سپاس از حضور و همراهی گرمتان
      در پناه حق

  4. مينا امينی

    آبان 18, 1399

    سلام آقای نعمت پور
    خوشحالم که می نویسید و میخوانمتان
    ممنونم از اشتراک گذاری
    قلمتان همواره سبز و نویسا
    مانا باشید و موفق🙏🌸

    • محمدرضا نعمت پور

      آبان 21, 1399

      درود بر شما
      خداروشاکرم بابت نگاه شمابزرگوار
      ممنونم ازمهرتان
      در پناه حق

  5. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    👏👏👏👏👏👏👏👏
    آفرین به این ذوق و این قلم
    بی تعارف لذت بردم و سکوت . . . .
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • محمدرضا نعمت پور

      آبان 21, 1399

      درود بر شما
      سپاسگزارم از لطف و مهرتان
      بهترینها نصیبتان از روزگار
      در پناه حق

  6. آبان 25, 1399

    موفق باش و بر قرار🌹🌹🌹🌹🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا