🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حجت ..

(ثبت: 4693) شهریور 5, 1396 

بسمه تعالی

 

اگر از حجّت روشن   شود جــــــام جهان خالی

به این معنی ست از خورشید باشد آسمان خالی

 

به قدر” آه “   اگر می ساختم  این سینه را  خـالی

زمین هم می شد از چشمان خواب آلودگان خالی

 

چگونه دل سپارم بعد از این بردست گُل رویان

که از مِهــر تو می باشد  زمین خالی  زمان خالی

 

تو دادی حکم اعدام مــرا   در دادگاه عشق

ندانستی که باشد جام من  از شوکران خالی

 

شود پر، مغز انسان در کهنسالی که بیمارست

ولی از فــکر باشد  کاسه ی  مغز جوان  خالی

 

دهان پر می شود از طعنه و دشنام گونـــــاگون

همین که سفره ی مردم شود از قرص نان خالی

 

دو عشق نا برابر بس که در یک دل نمی گنجند

برای من بکن  دل را   تـــــو از  بیگانگان خالی