🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    تیر 1, 1400

    سلام و درود

    به به، چه رباعی قشنگی به به
    دستت. ن درد نکند
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

    • حسن نبی

      تیر 1, 1400

      سلام و عرض ادب جناب طارق ، زنده باشید و تندرست ، ممنونم🙏🏼

  2. درود🌷🌷

  3. درودتان باد جناب نبی بزرگوار

    بسیار زیبا

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • حسن نبی

      تیر 1, 1400

      درودها ، پاینده باشید و سربلند ، ممنونم🙏🏼🙏🏼

  4. کبری محمدی

    تیر 5, 1400

    اندر حَرمت فقیر حاجی گردد
    به به که چه حجِّ با صفایی مولا👏
    سلام
    زیبا سروده اید
    در پناه خدای مهربان باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • حسن نبی

      تیر 5, 1400

      سلام سپاس از همراهی شما🖐

  5. حسن نبی

    تیر 5, 1400

    زنده باشید ، ممنونم 🙏🏼🌹🙏🏼

  6. نسرین حسینی

    تیر 26, 1400

    درودها برشما جناب نبی گرامی زیبا بود
    قلمتون نویسا🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا