🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حرف ..

(ثبت: 2441) شهریور 22, 1395 

بسمه تعالی

عاقل  از دیوانه  گــاهی بشنود بسیار حرف

اهل دانش می زند همواره بی تکرار  حرف

آدم عـــاقل  نسنجیده نمی گوید سخـــــــن

هر تهی مغزی زند با خویش طوطی وار حرف

هر که کوشش میکند آخر بجایی می رسد

از تن آسایی همیشه دم زند بی کـار حرف

گوش ما از حرف های شیخ بی ایمان پر ست

بس که هر جا می زند بسیار   بی مقدار حرف

کاسه ی نادان بی مخ را  هوا پر کرده است

با نسیمی چون نـــی خالی زند هربار حرف

سینه های ســـــرخ از گنجینه ی زر برترند

چون  کند این سینه ها را محرم اسرار حرف

اعتمادی نیست بر این  همزبانان  دورنـگ

از قلم بیرون کشم در دفترم  ناچـار حرف

حرف بسیار ست  اما  ” عشق “ چیز دیگرست

عشق یعنی خال لب در مرکز  و  پرگار  حرف