🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حس آشنا

(ثبت: 239123) اردیبهشت 30, 1400 

 

هربار مى نويسم از آن حس آشنا
پرواز مى كنم به فراسوى ادعا

حسي شبيه معجزه از چشم شاعرش
باريد بر نگاه من و شسته شد هوا

موسيقي عجيب نگاهش به دل نشست
آرام بود و نافذ و پرشور و بي صدا

در تك تك حروف غزلها شنيدمش
آن شب كه كرده بود مرا از خودم جدا

حسی شبیه گرمی خورشید بود و من
از موج های وحشی دریا شدم رها

در دست هاى نرم نسيمى شبيه صبح
باران شدم براى تن داغ باغ ها

مى خواهم از سخاوت دنيا گذر كنم
شايد دوباره باز كند پلك بسته را

عظیمه ایرانپور

 

 

 

 

نظرها 16 
  1. رضا محمدصالحی

    اردیبهشت 30, 1400

    در دست هاى نرم نسيمى شبيه صبح
    باران شدم براى تن داغ باغ ها

    مى خواهم از سخاوت دنيا گذر كنم
    شايد دوباره باز كند پلك بسته را

    درود همغزل گرامی

    • عظیمه ایرانپور

      خرداد 1, 1400

      سلام همغزل بزرگوار
      ممنونم از توجه
      و لطفتون🌺🙏

  2. نسرین حسینی

    اردیبهشت 30, 1400

    درودها نازنین ایرانپور عزیز

    زیبا بود

    قلمت مانا

    • عظیمه ایرانپور

      خرداد 1, 1400

      سلام نسرین خانم عزیز
      زیبا نگاه شماست
      ممنونم🌷🙏

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 30, 1400

    سلام دخترم، کهر بانوی شعر پاک

    بسیار زیبا
    لذت بردم

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • عظیمه ایرانپور

      خرداد 1, 1400

      سلام عموجان
      بسیار سپاس از
      همراهی و لطفتون
      سبز باشید و سربلند🌹🙏

  4. فرخنده عابدینی

    اردیبهشت 31, 1400

    به به بانو جان
    بسیار زیبا سروده اید
    احساستان همواره جاری
    تقدیم حضورتان🌹🌹🌹🌹

    • عظیمه ایرانپور

      خرداد 1, 1400

      ممنونم از نگاه گرم
      و مهربانتان
      زنده باشید در پناه خدا🍃🙏

  5. امیر اصلانی

    خرداد 1, 1400

    مى خواهم از سخاوت دنيا گذر كنم
    شايد دوباره باز كند پلك بسته را

    درودها بانو ایرانپور

    غزلی زیبا و خوش نقش را از قلم شما خواندم

    👏💐🙏

    • عظیمه ایرانپور

      خرداد 1, 1400

      سلام و عرض ادب
      سپاس از همراهی
      و حضور سبزتون🌿🙏

  6. اسماعیل علیخانی

    خرداد 6, 1400

    سلام و احسنت

  7. سلام و درود بانو
    بسیار زیباست
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • عظیمه ایرانپور

      خرداد 10, 1400

      سلام بزرگوار
      سپاس از لطفتون
      سبز باشید و سربلند🌷

  8. غلامحسین جمعی

    خرداد 16, 1400

    موسيقي عجيب نگاهش به دل نشست
    آرام بود و نافذ و پرشور و بي صدا

    در تك تك حروف غزلها شنيدمش
    آن شب كه كرده بود مرا از خودم جدا

    حسی شبیه گرمی خورشید بود و من
    از موج های وحشی دریا شدم رها

    در دست هاى نرم نسيمى شبيه صبح
    باران شدم براى تن داغ باغ ها

    درودو سپاس بر شاعر با ذوق و فرهیخته و وارسته ام

    سرکارخانم عظیمه ایرانپور

    دست مریزاد زیبا و دوست داشتنی و فاخرو مبتکرانه است بزرگوار

    بودنتان در هر مجلسی غنیمت است و گرمی بخش مجلس شعرو ادبیات و ادب

    داغتان را نبینم عزیز بزرگوار

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

    • عظیمه ایرانپور

      خرداد 25, 1400

      سلام و عرض ادب
      چقدر خوشحالم در این محفل هم
      افتخار همراهی شما نصیبم شده
      سایه تون مستدام بزرگوار🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا