🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حق نگهدار

(ثبت: 235938) بهمن 14, 1399 

 

الهی حق نگهدار تو باشد
به هر سو می روی یار تو باشد
زبانم لال اگر بودی تو بیمار
همین قرآن پرستار تو باشد

پ. ن

فکر کنم 13 یا 14 ساله بودم که به فردی قرآنی باید اهداء میشد و من در حاشیه آن قرآن شعر بالا را نوشتم.

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    بهمن 14, 1399

    حس نوستالژی بسیار زیبا و دلنشینی در این قطعه جاری بود و قابل لمس
    درود بر شما

    • طارق خراسانی

      بهمن 14, 1399

      سلام و درود بر عزیز جانم

      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  2. عظیمه ایرانپور

    بهمن 14, 1399

    درود بر شما
    برای اون سن واقعا عالی بوده👏👏👏🌺

    • طارق خراسانی

      بهمن 14, 1399

      سلام و درود
      افسوس در آن موقع خانواده متوجه استعدادم در زمینه ادبیات نشد و برخلاف میل و علاقه ام رشته تحصیلی بعد از دوران دبستان تا دانشگاه تمام فنی بود. آموزشگاه حزفه ای سه سال، هنرستال سه سال دانشکده فنی 4 سال.
      سپاس از مهر حضورتان
      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  3. مینا یارعلی زاده

    بهمن 14, 1399

    سلام و درود و مهر بر استاد خراسانی گران ارجم

    خوش به سعادت کسی که این شعر زیبای شما را بر قرآن دارد
    این شعر نیست، آیه ای مهربانی ست که بر قران باید نوشت
    فدای بابای خوبم شوم که با آن سن کم چه فاخر و دلنشین می سروده، زنده باشید زنده باشید🌹🌹🌹❤🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      بهمن 15, 1399

      سلام دخترم
      نور چشمم
      سپاس از مهر حضورت عزیز

      در پناه خدا 🙏❤️🙏

  4. جابر ترمک

    بهمن 14, 1399

    شبنم شب نشین شرقی من همدم روزهای باران
    درود و عرض ادب
    همواره به قرآن متمسک باشید 🌷🌷🌷🌷

    • طارق خراسانی

      بهمن 15, 1399

      سلام و درود به خداوند شعر و ادب
      استاد گرانمهرم

      سپاس از حضور گرم آن بزرگمهر

      در پناه خدا 🙏❤️🙏

  5. لیلا صالح

    بهمن 17, 1399

    سلام به استاد و پدر مهربانم.

    چه شعر شیرینی!

    سپاسگزارم استاد که میهمان سروده دلنشینتان بودم.

    حق نگهدارتان.
    🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا