🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حق

(ثبت: 230862) شهریور 2, 1399 
حق

 

مرگ حق است
و نرسیدن به عشق را
هرگز نفهمیدم…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. امیر جلالی

    شهریور 2, 1399

    نرسیدن به عشق … یا
    نرسیدن به معشوق …
    البته نرسیدن به معشوق می تواند به قول شما یک سوال بسیار بزرگ و شاید حل ناشدنی باشد …که گاهی هست.
    بهره بردم و درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا