🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حلالت باد

(ثبت: 249409) تیر 30, 1401 

 

ای عشق حلالت باد قلبی که حرامت شد

عُمری که به نام من همواره به کامت شد

.

آغاز شدی هر بار در نقطهٔ پایانم

آباد شدی ای عشق ، من یکسره ویرانم

.

هر کس به طریقی راند ما را زِ تن آسانی

از عشق نشد حاصل جُز یاس و پشیمانی

.

تا قُرعه به نام اُفتاد ، صد زَهر به جام اُفتاد

با این همه قلبِ خون ، دانسته به دام اُفتاد

.

تو زاده شدی درمن ، من در تو ولی مُردم

یک عُمر شرابت را با خونِ جگر خوردم

.

در حسرت کام از تو ، با عقل شدم دشمن

هم عقل ز دستم رفت ، هم عشق بُرید از من

.

از تو نرسید هرگز جُز رنج ، و رُسوایی

آیی به غم و زشتی ، با وعدهٔ زیبایی

.

با این همه می گویم درد تو بُوَد مطلوب

اندیشهٔ ظالم را در نُطفه کُنَد سرکوب

.

حالا که نداری تو با نسل بشر سازش

با این دلِ خون دارم ، از درگهت این خواهش

.

همواره تو دشمن باش با عقلِ پُر از وسواس

این بُزدل منطق جو ، این عاری از احساس

.

ای عشق مکن ما را از بند خودت آزاد

من داد نمی خواهم ، بر من تو بکن بیداد

 

سروده : بابک حادثه

 

 

 

 

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    تیر 30, 1401

    درود بر شما
    🌺🌺🌺🌿

    • علی احمدی

      مرداد 3, 1401

      درود بیکران استاد خیاط پیشه منت نهادین بر حقیر

      🌺🌺🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    تیر 30, 1401

    از تو نرسید هرگز جُز گوشه ی تنهایی

    آیی به غم و زشتی ، با وعدهٔ زیبایی

    سلام و درود به بابک عزیزم

    خیلی اشعارت رشد کرده خیلی زیبا شده اند
    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

    • علی احمدی

      مرداد 3, 1401

      درود استاد خراسانی والاقدر بنده نوازی فرمودین زیبا

      می بینید استاد سپاسمندم . حدود هشتاد درصد اشعارم

      البته مربوط به سالها قبل هستش . امیدوارم رشد کرده باشم

      🌺🌺🌺🌺

  3. محمد رضا خوشرو

    مرداد 2, 1401

    درود استاد شعر قشنگی بود .
    لذت بخش .
    موفق و مؤید باشید .
    🌺

    • علی احمدی

      مرداد 3, 1401

      درودها استاد و دوست والاقدرم جناب خوشرو

      بر ترکه تواضع می رانید بزرگمهر از اینکه ردای فاخر

      اساتید را بر پیکر جهل من مناسب می دانید بنده نوازی

      شما را می رساند . پیروزی تقدیرتان باد

      🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا