🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاطره

(ثبت: 214444) شهریور 14, 1398 

بیا
و این جسدت را
از غروبِ جمعه ی تلخم
از خاطرم
محوش کن!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدرضا نعمت پور

    شهریور 14, 1398

    درود بر شما

    سپاسگزار لطف حضور و نظر ارجمندت هستم

    در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا