🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خانه ی نُقلی

(ثبت: 223322) اسفند 14, 1398 

 

– ماهی –
نیستم
ولی از تُنگ بلور
تنفر دارم!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    اسفند 14, 1398

    زندان… هر چه باشد ، زندان است …
    اسیری هیچ خوب نیست ، حتی در بهشت.
    خیلی خیلی زیبا بود و درود بر شما

    • محمدرضا نعمت پور

      اسفند 16, 1398

      درود بر شما
      قدردان حضور ارزشمندتون هستم
      ممنونم از همراهی گرمتون
      سبز و سربلند باشید
      در پناه حق

  2. ولی اله بایبوردی

    اسفند 14, 1398

    سلام و درود

    در حصار تنهایی در تنگ بلور همچون ماهی …

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌸

    همچو ماهی در درون تُنگی بلور
    گر تقلّایی کنم ، جانا وفور

    لب بجنبد ذکر گویی برملا
    گر شنایی در محیطی تنگ گور

    ولی اله بایبوردی

    14 / 12 / 1398

    🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

    • محمدرضا نعمت پور

      اسفند 16, 1398

      درود بر شما
      بسیار ممنونم از حضور گرمتون
      لطف سرشار و مهربانیتون رو قدر می نهم بزرگوار
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا