🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خانومِ بهشت سرشت!

(ثبت: 257911) فروردین 12, 1402 
خانومِ بهشت سرشت!

آیشم!

خوانا نامت بیش‌از اسم
برتر از مُسمیٰ‌ست
تا می‌خوانمت
“ابر و باد و ماه و خورشید و فلک”
چهار اُسطُقُس
چهار منقوطه
چهار جویِ فطرت
وَ چهار فصل
با لبخند پاسخ می‌دهند
بله!

ـــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    فروردین 12, 1402

    درود جناب دکتر لاهیجی گرانقدر
    شعر زیبایی است
    فقط در سطر ابر و باد …‌اگر در هماهنگی با ادامه ی کار، به جای پنج عننصر، چهار عنصر می آمد بهتر نبود؟ مثلا “ابر و باد و مه و خورشید”
    با درود بیکران