🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خبر خوش

(ثبت: 1193) فروردین 23, 1395 
خبر خوش

تقدیم به مادران چشم به راه مدافعان حرم که  منتظر پیکر فرزندانشان هستند ?????

خبر آمد که تو جا مانده ای آنجا پسرم
چه کنم از غم تو باز گرفته کمرم

تازه می خواستم از دخترشان قول… ولی
باید امشب خبر خوش ببرم یا نبرم؟!

خودشان محض تسلای دلم آمده اند
غرق اشک است حرم آمده ای در نظرم

از همان کودکیت هم به پریدن مشتاق…
بودی و هیچ نگفتی که چگونه بپرم

شد گوارای وجودت به خدا پیوستی
نکند فکر کنی سوخته باشد جگرم

نه عزیزم  تو سرافراز نمودی مارا
تا که خالی نشود سنگر اسلام و حرم

هر زمان خواستی اما تو بیا و برگرد
مثل این مادر همسایه ببین پشت درم

عفت نظری

نقدها
  1. عفت نظری

    فروردین 24, 1395

    سلام و  ادب سپاسگذارم ممنون دوستان عزیز آبجی گلم نگار جان همیشه نسبت به شعرای من لطف داری ببخش اگه ناراحت شدی با این شعر

    سوگند مهربان ان شاءالله قسمتت بشه بگی 

    زهرای حقیقی عزیز لطف داری

    مینا امینی گل سپاس

    و آقای حسن بن یباره

    سپاس

  2. عفت نظری

    فروردین 24, 1395

    سلام و ادب  به  دوستان عزیز

    بانو عسل رادمنش

    بانو زهره خسروی

    جناب معززی 

    و استاد خراسانی بزرگوار

    ممنون از لطف شما 

    امیدوارم قدردان این مهربانی شما باشم برقرار باشید و سلامت

نظرها 10 
  1. حسن بن یباره

    فروردین 24, 1395

    درود بر شما

  2. مينا امينی

    فروردین 24, 1395

    مانا باشید و موفق مهربانو

  3. زهرا حقیقی

    فروردین 24, 1395

    سلام بانو

    عاااالی بود.عااااالی.موفق باشید

  4. سوگند صفا

    فروردین 24, 1395

    واااای خانوم نظری دلم گرفت

    اما این دل گرفتن شیرینه

    خیلی….

    اجرتون با عمه ی سادات‌..

    اجرتون با شهدای گم‌نام……

    خانوم نظری خیلی حالم خوب شد

    حتما باید در این زمینه شعر بگم

    خیلی ممنون….خیلی

    زنده باشی انسالله

  5. نگار حسن زاده

    فروردین 24, 1395

    سلام نازنین دلم

    حال غریبی داره خوندن این شعر ناب و باشکوه

    قبول باشه آبجی خوب خودم

    بی نهایت زیباست

  6. عسل رادمنش

    فروردین 24, 1395

    سلام و مهر عفت بانوی نازنین

    دلم هوایی شد.شعر نابی بود

    قلمتون ماندگار و عزتمند/برقرار باشید

  7. علی معززی

    فروردین 24, 1395

    عجب شعر دلنشینی

    مرحبا بانو

  8. طارق خراسانی

    فروردین 24, 1395

    سلام خانم نظری

    بدون شک شما شاعری بلند آوازه خواهید شد زیرا سالی که نکوست از بهارش پیداست.

    بهارتان که پر بار است

    در پناه خدا شاد زی………………………………………………………………………..

  9. زهره خسروی

    فروردین 24, 1395

    سلام

    عجیب به دلم نشست

  10. مرجان مطلق

    فروردین 24, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا