🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خداوندا چرا؟

(ثبت: 221468) بهمن 4, 1398 

 

که می داند
چرا هر روز
به وقت دیدن آفتاب، به دار می زنند
موزها را؟
چرا در جستجوی عشق
سبد سبد گلِ رز را
دستان سرد باغبان
می چیند ساقه ی آن را
چرا در آینه، خورشید
می رنجد
از رنگ زیبایش
ولی برگ های زرد پاییزی
بوسه می زنند
حقیقت را!
خداوندا، تاریخ چه می گوید
شقایق ها چرا خوابند
چرا من رو به دیوارم
چرا بغضم نمی گیرد
به حال روزگارِ دیروزم
خداوندا تو می دانی
چرا غم می خورد شعرم؟
تو می دانی، تو می تونی
بکن فکری
به حالِ روزگار و روزهایم…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 4, 1398

    سلام و احترام،
    دعوت اید به ادامه ی کارگاه سوم:

    http://sherepaak.com/221513/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا