🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدا وُ شب وُ عشق

(ثبت: 231560) شهریور 20, 1399 
خدا وُ شب وُ عشق

 

چشم می دوزم به هوا
به آخرین نگاهِ قبل رفتنت
به واژه ها
به زمان…
راز عجیبی ست!
من به شب بو ها گفته ام
که در پاکی پیراهنت
شهرِ بی آینه را شب نمی دانی!
حال تو بگو
به شب بو ها
به آینه
چگونه در جاذبه ی پیراهنت نمی میرم و
چشم می دوزم به هوا

محمدرضانعمت پور
20 شهریور 1399

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. فریبا نوری

    شهریور 20, 1399

    سلام
    چقدر این شعر لطیف و زیباست

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 21, 1399

      درود بر شما
      خوشحالم کردید بزرگوار
      قلمتون سرشار و حضورتون همیشه سبز و مقدس
      در پناه حق

  2. رسول رشیدی راد

    شهریور 20, 1399

    🌹🌹🌷🌷

  3. سپیده طالبی

    شهریور 20, 1399

    زیباست و دلنواز
    درودها شاعر گرامی قدر🌺

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 21, 1399

      درود بر شما
      حضورت را چون همیشه ارج می نهم
      و قدران این لطف بی انتها هستم
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا