🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خرس

(ثبت: 804) بهمن 25, 1394 

چگونه خرس نباشم

وقتی لب‌ات

کندوی عسلی است

بدون زنبور

نظرها
  1. رضا جوکار

    بهمن 26, 1394

    چگونه عسل

    دوست نداشته باشم

    وقتی لبانت

    کندوی است بی زنبور

    سلام و عرض ادب

    دست مریزاد

    سروده زیبا و شیرینی از شما خواندم

    فقط یه نکته:

    نیش زبان از نیش زنبور بدتر است

    موفق باشید و شاد

  2. زهرا حقیقی

    بهمن 26, 1394

     سلام‌ خانوم نوری

    خیلی زیبا بود.آفرین.

    موفق باشید

  3. نگار حسن زاده

    بهمن 26, 1394

    سلام نازنین بانونوری عزیز

    مثل همیشه بسیار زیبا

    سلامت و شاد باشید

  4. بهمن 26, 1394

    درود 

    زیباست // کوتاه و بیادماندنی

  5. عسل رادمنش

    بهمن 26, 1394

    سلام بانو

    بسیار عالی بود/مانا باشید

  6. دینا پاکزاد

    بهمن 26, 1394

    سلام خانوم نوری

    خیلی خوب بود.مرحبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا