🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خزان

(ثبت: 202) آبان 18, 1394 

دیـــــوانـــه دلــــم ز گفتگـــو می شکند
یــــاس آمـــــده قـــــاب آرزو می شکند
اینسان که خزان گرفته سرتاسر دشت
آواز پـــــــرنــــده در گلـــــو می شکند.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها 17 
  1. سمانه تیموریان

    آبان 18, 1394

    سلام ودرود استاد عزیزم

    بسیارزیباست 

    در پناه حق 

  2. سوگند صفا

    آبان 19, 1394

    سلام و عرض ادب خدمت استاد بزرگوار..

    بسیار زیبااااااااا…

    زنده باشن در پناه حق

  3.  سلام عرض ادب  استاد طیب الله جاودانه باشی

    • درودها بر دوست مشفق و یار صادق استاد خادمیان.در پناه حضرت حق جل و علا درخشانتر از همیشه باشید.

  4. معصومه عبدالهی

    آبان 19, 1394

    درود بر شما استاد بزرگوار

    بسیار زیباست….

    دستمریزاد

  5. نگار حسن زاده

    آبان 19, 1394

    سلام و عرض احترام استاد بزرگوارم

    بسیار زیبا بود

    درود بر شما

  6. علی اصغر اقتداری

    آبان 19, 1394

    آواز توبر قرار باشد کافی ست

    آرامش برقرار باشد کافی ست

    آن کس که به تو وعده ی سرخرمن داد

    هم بر سر این قرار باشد کافی ست

    • سپاس فراوان حضرت استاد اقتداری عزیز….هرکس شما را نشناسد اشکال ها بر رباعی تان هم از حیث قافیه و هم از حیث وزن-درمصراع سوم-خواهد گرفت؛اما من که شما را می شناسم!!

  7. طارق خراسانی

    آبان 20, 1394

    با سلام و درود بر حضرت استاد خوش عمل کاشانی

    رباعی زیبایی ست

    دلمریزاد استاد بزرگمهرم

    در پناه خدا…………………………………………………………………………………….

  8. حسـین رضـائی

    آبان 20, 1394

    سلام نازنین استاد ،

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا