🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خسته ام به جان خودت

(ثبت: 7231) آذر 14, 1397 
خسته ام به جان خودت

بی تاب آغوش توام
خسته از انتظار
شب است ، نیمه شب
و من بیدار
چه سخت است بدون تو
چه سخت ، چه سخت
خسته ام به جان خودت
خسته و بی قرار
دلم هوای یک بغل بهار دارد
بهار رسیدن،
بهار شکفتن،
بهار،
بهار شکوفه های بسیار
بیا و تنگ در آغوش بگیرم
بیا، تنم داغ است
داغ است،
به داغی همان داغ انتظار…

ماجد

13/9/97

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. درودها

    دلنشین و گرم

    پاینده باشید

  2. جواد مهدی پور

    آذر 19, 1397

    درود بر شما جناب مصطفوی عزیز

    زیبا سرودید

    لذت بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا