🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خه‌م بار

(ثبت: 237316) فروردین 8, 1400 

– خه‌م بار:

نه وه شو آرام، نه وه روژ قه‌رار
دل سه‌ردو ملویل، وه دسیله یار
بیسه وه بشم، خه‌م خروار خروار
دل بیه وه ریش، فریاد روژگار

∞ برگردان:

نه شب آرامش دارم و نه روز قراری
دلسرد و نالانم از دست یار
سهم من شده غم‌های بیشمار
دلم ریش و زخمی شده ای روزگار

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#دوبیتی_کوردی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    فروردین 9, 1400

    🌷💐🌼🌻🌸🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا