🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خواب هزار ساله

(ثبت: 974) اسفند 19, 1394 

تعبیر هزارساله خواب­هایم

تکیه بر باد

تکیه بر بازوانت!

و قلب من، شاعر واپسین لحظه ­هاست

وقتی مردان

در آستانه ایجاد خود

تشییع می­ شوند

وقتی کویر

با ترانه ­های داغ عطش

هر اوج و ارتفاعی را 

در خود می­ بلعد

نه!

مرا به فهم بازوانت راهی نیست

چنان که قلب­ ام را

به شعور شعله ­ور عشق

چنان که تن ­ام را

به تفتنده­ ترین تلماسه­ های کویر

من؟

سراینده نامشروع­ترین روزهای زمین ­ام

و قلب من

شاعر واپسین لحظه­ هاست

نظرها
  1. زهرا حقیقی

    اسفند 20, 1394

    سلام

    مثل همیشه عالی و زیبا

    موفق باشین

  2. سوگند صفا

    اسفند 20, 1394

    آرزوی عزیزم سلاااااام…

    بی نهایت زیبا بود قابل بیان نیست….

    لذت بردم….خیلیییی…..

    موفق و برقرار باشی

    یاحق

  3. معصومه عبدالهی

    اسفند 20, 1394

    سلام

    زیبا بود

  4. عسل رادمنش

    اسفند 20, 1394

    سلام و مهر بانو

    بسیار عالی همچون همیشه/ماندگار باشید

  5. نگار حسن زاده

    اسفند 20, 1394

    سلام آرزوبانوی نازنین

    بسیار عالی بود

    مرحبا

    موفق و پیروز باشید

  6. علی معززی

    اسفند 21, 1394

    سلام آرزو بانو

    زیبا بود…

  7. جواد مهدی پور

    اسفند 22, 1394

    سلام و عرض ادب بانو نوری گرامی

    زیبا سرودید

    لذت بردم از شعرتان

    زنده باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا