🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خواب

(ثبت: 2428) شهریور 20, 1395 

.

ديشب
خواب پريشاني ديدم…!!
خواب ديدم
كه
عاشق شده ام!

ماجد

نظرها
  1. سحر جهانی

    شهریور 21, 1395

    سلام جناب ماجد

    زیباست…..اما……..

    عشق که پریشانی نیست…..

    بسیار شیرین و گواراست….. 

    • مجید مصطفوی (ماجد)

      شهریور 21, 1395

      سلام و عرض ادب بانو

      موافقم

      فی نفسه عشق زیباست!

      سپاس از حضورتان

  2. جواد مهدی پور

    شهریور 21, 1395

    سلام وعرض ادب محضرتان جناب ماجد بزرگوار

    انشا الله که خیره

    به فال نیک میگرم این خواب شیرینتان را

    اما خودتان بهتر از ما می دانید که عشق اولش با خواب آشفته آغاز می شود و خیلی آسانست ، چون خواب ست !! اما مشکل ها در پیش  دارد این عشق خانمان سوز

    زنده باشید و عاشق بمانید

    • مجید مصطفوی (ماجد)

      شهریور 23, 1395

      عرض ادب جناب دکتر مهدی پور

      سپاسگزار الطاف شما هستم

      ما پریشانزاده ایم اما پریشانی چه سود ،ماجد

      زنده و برقرار باشید

  3. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 21, 1395

    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا