🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خوشبو

(ثبت: 244737) بهمن 3, 1400 

 

گلها
خوشبو تر از
عطر نفس هایت نیستند
تو باغبان غنچه های آرزوی منی
گلخانه ی من بدون تو
بغض دنیا شکستنی ست

روز مادر مبارک
فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

نقدها
  1. سیاوش آزاد

    بهمن 3, 1400

    سلام در سطربندی اثر تامل فرمایید مثلا

    تو باغبان آرزوهای ریز و درشت منی

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 3, 1400

    سلام دخترم

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 3, 1400

    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا