🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیابانی ترین آهو ..

(ثبت: 1139) فروردین 16, 1395 

بسمه تعالی

این روز ها سر گرم یار دیگری ، ما را نمی خواهی 

قبلا مرا میخواستی از جان ولی ، حالا نمی خواهی 

لب تشنه بودی ، در ازای آبرویت قطره ای دادند 

از دست دادی آبروی خویش را ، دریا نمیخو اهی

احسان نکردی ذره ای بر دیگران وقتی غنی بودی

امروز بی سرمایه ای از دیگران احسانمیخواهی !

گاهی ابوسفیانی ات خواهند تا بت پرورت سازند

مانند فرعون می شوی مغرور تر ، موسی نمی خواهی

دل می سپاری بر خیابانی ترین آهو ، نمیدانی

احساس را آلوده می سازی ولی حورا نمی خواهی 

بانگ جرس فریاد می دارد که فصل مهربانی رفت

میخواهمت دلدار من باشی دلا ، اما نمی خواهی

جواد مهدی پور