🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دانس در دهان داس

(ثبت: 218668) آذر 11, 1398 
دانس در دهان داس

شلوغی در آشوبم
چون غوغای پوچی
بی گدار و در گذار
می افتاد در گیسوان گندمزار
به خم و راست
در انعطاف چشمان امید
بذر بودنم
سنگینی سری
در ارتفاع سرسری باد می افتاد
از تند و تیز داس
زمین خورده منتشر خاک
جوانه های چشمان ابران نمناک
خوشه
مژگان پر کرده از نگاه آفتاب
صبور
از زخم و داس و آس و پاس
تاب می خورد
در دوباره ی رقص
سرخی جنون بود آب رویم
که در رگان ، روان
به تم ناتمام زرد صورتم می زد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    آذر 11, 1398

    رقص مستانه ساقه های گندم…
    سماع خوشه های رسیده در مقابل نگاه آفتاب امید…
    تمامش حاصل حضور و عبور باد بود و دویدن نسیم…
    بسیار خوش منظره بود و دلنشین نیز…
    درود بر شما

    • اکبر رشنو

      آذر 11, 1398

      سلام
      بر شما
      سپاس از حضورو
      نظرگاه خوبتون
      🍃🌺🌺🌺🌺🌺

  2. صنعت واج آرایی … جناس ….تشخیص ….

    رسا و دلنشین…

    دستمریزاد استاد

    تقدیمی : 🌸

    دور از آشوب هر جایی شلوغ
    باور عینی ، امیدی را فروغ

    زخم دوران کهنه ای نو را چکار
    شد نشا در قلب می گردد بلوغ

    ولی اله بایبوردی

    11 / 09 / 1398

    🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

    • اکبر رشنو

      آذر 11, 1398

      درودها
      بر
      شما
      ممنون از خواندن و

      نظر خوبتون 🍃🌺🌺🌺🌺🌺

  3. سپیده طالبی

    آذر 11, 1398

    سلام و عرض ادب
    حضورتان استاد گرامی

    زیباست سپید پر تصویرتان بزرگوار
    درودها تقدیم حضورتان🌺

    • اکبر رشنو

      آذر 11, 1398

      سلام
      بر
      شما

      ممنون از خواندنتون

      🌺🌺🌺🍃

  4. درود بزرگوار🌹🌹

  5. پانته آ عسکری

    آذر 18, 1398

    سلام و تقدیم احترام
    جناب آقای اکبر رشنو
    حضورتان در انجمن ادبی شعر پاک روشنی چشم دوستان است
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه اول واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید
    منتظر خواندن از قلم زیبای شما در صفحه کارگاه اول هستیم
    🍃🌸🍃

  6. لیلا صالح

    آذر 26, 1398

    سلام و درود بر مهربان پدر بزرگوارم استاد گرانقدر.

    در محضر اساتید بزرگواری چون شما می آموزم طریق ادب و انسانیت را.

    قلمتان نویسا.

    یا هو.🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا