🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 داوی زولفت

(ثبت: 237709) فروردین 13, 1400 

داوی زوڵفت

بە داوی زوڵف و شمشێری ئەبرووت
گرفتارە دڵی سەد عاشقی دڵجووت
نیگاھی چاوی شینی نیمەخابت
ھەزاران وەک منی خستۆتە تابووت

∞ برگردان فارسی:

در دام زلف و ابروی همچون شمشیرت
دل صدها عاشق دلداده گرفتار است
ناز نگاه چشمان مست آبی رنگت
هزاران نفر همچون من را در تابوت گذاشته(کشته)

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. کبری محمدی

    فروردین 15, 1400

    درودها
    مثل همیشه عالی
    مانا باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  2. شیدا شهبازی

    فروردین 16, 1400

    سلام و احترام عالی استاد

  3. شیدا شهبازی

    فروردین 16, 1400

  4. شیدا شهبازی

    فروردین 16, 1400

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا