🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دخترعزیزم

(ثبت: 2148) مرداد 15, 1395 

یه  دختر دارم  کسی  نداره
 با دختر  دلم غمی  نداره 

 به خانه م  اون شادی میاره
گل  امیدو.تو دل می کاره 

   بوی بهشت و باخود میاره  
جای مادرو  تو  قلبم داره 

 همه ی  عمر و  دنیای منه
دختر خوب و  نازنینمنه

صدای پر اوازه ی  منه 
دختر نازم  همراز  منه 

دخترکه  باشه عاقل و فهیم
 دورمیشه ازاون  شیطان رجیم  

الهی عمرت چون نوح بلند  باد 
به عشق یزدان  زندگیت شادباد  
????95/5/13????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 #فاطمه_اکرمی_دلنگار????