🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دخترم«استاد محمدرضا لاهیجی»

(ثبت: 260287) خرداد 6, 1402 

 

دخترم
با اندوه دوباره
دلتنگی و گاهی
شادی ایستاده روی نیمکت
صندلی های عسل
شکسته در قامت صبحانه
به دنیا آمد

 

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود

    کوچک‌زاری در وادی ادبیاتم

    امید که شعر سپید به جایگاه ارجمند و اصلی خود باز گردد!

  2. سیمین حیدریان

    خرداد 6, 1402

    درودها
    👏🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    خرداد 6, 1402

    درود تان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا