🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دختر پاییز

(ثبت: 243760) دی 1, 1400 

 

دختر پاییز شدن کاری نداشت
دست آذر
زیر سر یلدا نبود

«یلدایتان مبارک»
فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    دی 1, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . ایراندُخت فرزانه اشعارتان تا آنجا که خوانده ام
    . کوتاه ، کوتاهی به بلندای قاف !!!
    . اندک کلامی که یک مثنوی حرف دارد!!!
    . یلدایتان مبارک 🌺🌿🌹🌿🌺

  2. سلام دخترم

    کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا