🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درد

(ثبت: 215413) مهر 6, 1398 

وقتی دیدم
بانویی
درونِ سطل زباله
و کارتن خوابِ کنج خیابان
بغض
گلویم را گرفت
با خود قهر کنم
یا اطرافیان
امشب
خوابم می رود؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 6, 1398

    سلام

    امیدوارم دیگه درد به اینجا نکشه

    در پناه خدا 🌿❤️🌿

  2. علی معصومی

    مهر 6, 1398

    💐🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا