🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درد دوری

(ثبت: 3433) اسفند 1, 1395 

نرو با رفتنت دیگر به تن جانی نمی ماند

به این درد و پریشانی که درمانی نمی ماند 

کدامین درد دل گویم که دوری درد ناچاریست 

بمانی گر, ز درد دل نشانی هم نمی ماند

بیاییدتا هستیم با مهر باشیم حیفه 

محبتهارو پنهان نکنیم ,,که در قلب پراز مهر  پاک خدا دیده میشود

روحشان شاد*عزیز استاد علم و ادب استادصباغ عزیز  شاعر بزرگواری که بی توقع همراه بود و بی ریا داشته هایش را تقدیم میکرد تا بیاموزیم ,دلسوزانه تشویق میکرد,

تا جانی بگیرد امیدمان

حیف هزاران حیف

الهی در گلستانهای  بهشت با حضرت علی (ع)همنشین باشن 

باباطارق گلم خدا شمارو برای ما نگهداره دویست سال مهربان