🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در فکر جبرانم هنوز

(ثبت: 239308) خرداد 4, 1400 

 

شب به شب با خاطراتت می‌رود جانم هنوز
بی تو ماندم زنده اما گیج و حیرانم هنوز

نوشداروی تمام درد دل هایم ببین!
فارغ از درهای بسته، فکر جبرانم هنوز

از تمام شعرها _بابا_ تو منظور منی
مانده‌ام درمانده اما شعر می‌خوانم هنوز

شاهدم بودی در آشوبت دلم پر می‌کشید
مثل شب های گذشته دل پریشانم هنوز

رفتنت را هیچکس باور ندارد ذره ای
آه بابا شاکی از تقدیر یزدانم هنوز

حتم دارم عاقبت چشمم به چشمت می‌رسد
گرچه بعد از کوچ تو سر در گریبانم هنوز

#بهاره_کیانی
#بهاره_کیانی_قلعه_سردی

 

 

 

 

نظرها
  1. رضا محمدصالحی

    خرداد 4, 1400

    سلام

    چه خوب که در این سایت واقعاً خوب و بدور از حواشی با مدیریت عالی سرکار خانم عسکری روز به روز شاهد حضور شاعرانی قابل و هنرمند هستیم

    سروده های خانم قلعه سردی را در فضایی دیگر دنبال می کردم و همیشه از ایشان شعر خوب خواندم و این سروده هم در ردیف همان اشعار خوب است

    🌹🌹🌹👏

  2. طارق خراسانی

    خرداد 4, 1400

    سلام و درود
    استقامت دختر عزیزم را در مقابل طوفان بلا می ستایم.
    امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشی و راه پر افتخار پدر گرانمهرت را ادامه دهی
    جانش شاد و وجود دختر عزیزم بری از گزند روزگار.
    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🖤🌿

  3. مدینه ترکاشوند

    خرداد 4, 1400

    درودی از جان
    نثار قلب مهربانتان
    شاعر والا مهر
    🌸🌹🌸🌹

  4. فرخنده عابدینی

    خرداد 5, 1400

    درود بهاره بانوی گرامی

    چقدر لطیف .عمیق و زیبا سروده اید.

    روح پدر شاد.
    در پناه خدای مهربانی ها باشید🌹🌹🌹

  5. موسی شریفی

    خرداد 15, 1400

    می کنم دنبال هنوز،شعر هایت را بهارم در دیار دیگری بابا هنوز
    که اگر تو، با خبر بودی ز این احوال ما
    پاک میشد حالت درماندگی
    از میان شعر هایی که تو در وصفم نگارش می‌کنی بابا هنوز

    بنظرم اگه پدرتون میخواست یه کامنت بزاره…همچین کامنتی میزاشت…

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا