🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در لحظه باش

(ثبت: 235637) بهمن 2, 1399 
در لحظه باش

 

ما در تب و تاب چه
عمر را بیهوده می‌گذرانیم
وقتی در مربعی تاریک
ذهن، خسته از تکرار خاطره‌هاست
خاطره‌هایی مثل دوست داشتن
مثل نبودن…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 2, 1399

    درود بر شما شاعر گرانبها
    رقص قلمتان ستودنیست لذت بردم
    🌻🍁🌻🍁🌼

    • درود بر شما
      ممنونم
      از حضور سرشار از زیبایی
      و مهربانتان
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا