🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در مسیر کوچ بی پایان

(ثبت: 212437) مرداد 4, 1398 
در مسیر کوچ بی پایان

 

روزیکه باران می زند بر صخره ی عریان
وقتیکه سوتک میشود هر شاخه ای در باد
باید برایم زورقی باشی که با امواج
راه سفر گیرم به سمت هر چه بادا باد
====
آواز رود و باد و باران با تو نزدیکست
صدها چکاوک در کنارت لانه میسازند
کبک و کبوتر، سار و تیهو از تو میگویند
از دست خوب و مهربانت دانه میگیرند
====
با هر سحر گویی که عطر تندی از پونه
همراه خورشید از میان چشمه میجوشد
آویشن است و مرزه و آلاله ای وحشی
پروانه ای کز شهد گلها جرعه می نوشد
====
بادی ز روی اَرژن و جاشیر و کَلپوره
می لغزد و دمنوشی از ییلاق می سازد
از لا به لای شاخه های سرو کوهی باز
می پیچد و در چادری اطراق می سازد
====
با اشتیاق ایلی از اقلیم زیبایی
در پهنه سبز علف زاری به کوهستان
قشلاق را در فصل تابستان رها کردند
یک بار دیگر در مسیر کوچ بی پایان

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. امیر جلالی

    مرداد 4, 1398

    آواز رود و باد و باران با تو نزدیکست…
    جناب معصومی عزیز ، یکی از خصوصیات بارز آثار شما ، روان بودن و صیقلی بودن آنهاست.
    بدون گیر و دار ، بدون دست انداز ، قلم شما روی کاغذ می رقصد ، می خواند . بهره بردم و درود بر شما

  2. درود فراوان استاد گرانقدر
    کسب فیض شد

    🌺🌺🌺

  3. ولی اله بایبوردی

    مرداد 4, 1398

    سلام و درود

    روان و گیرا …

    دستمریزاد

    🍃🌈🌿

  4. فریبا نوری

    مرداد 4, 1398

    با اشتیاق ایلی از اقلیم زیبایی
    در پهنه سبز علف زاری به کوهستان
    قشلاق را در فصل تابستان رها کردند
    یک بار دیگر در مسیر کوچ بی پایان

    🌹🌹🌹👏👏👏

  5. … سلام
    از اشعارت همیشه درس می گیرم و توشه برای راه…

  6. لیلا بهمنی

    مرداد 4, 1398

    سلام استاد
    روان وزیبا
    احسنت
    دوست داشتم🌼🌻🌼👏👏👏

  7. فائزه ناظر

    مرداد 4, 1398

    سلام و درود استاد معصومی گرامی
    خیلی زیبا بود احسنت🌺🌸

  8. جواد مهدی پور

    مرداد 4, 1398

    درود بر شما جناب استاد معصومی عزیز

    از اشعار پاکتان لذت بردمم

    زیبا و دلنشین سرودید

    درود هاااا

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐💐💐

  9. طارق خراسانی

    مرداد 4, 1398

    بادی ز روی اَرژن و جاشیر و کَلپوره
    می لغزد و دمنوشی از ییلاق می سازد
    از لا به لای شاخه های سرو کوهی باز
    می پیچد و در چادری اطراق می سازد

    سلام و درود

    بسیار زیباست
    لذت بردم

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

  10. نسرین حسینی

    مرداد 4, 1398

    درود برشما گرانقدر

    بسیار زیبا بودن
    ولی اخری رو بیشتر دوست داشتم
    قلمتون ماندگار

    با شتیاق ایلی از اقلیم زیبایی
    در پهنه سبز علف زاری به کوهستان
    قشلاق را در فصل تابستان رها کردند
    یک بار دیگر در مسیر کوچ بی پایان

  11. سلام و درود
    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  12. سلام و درودتان باد استاد عزیز

    🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌿

  13. محمدعلی رضاپور

    آذر 28, 1398

    درودتان
    احسنت
    بسیار زیبا🙏

  14. محمدعلی رضاپور

    آذر 28, 1398

    استاد معصومی عزیز!
    سروده هایتان عالی اند
    امیدوارم که بیش از پیش با طبع زیبا و دلارایتان در راه تازه ی سرایش سروش و سه گلشن، مددرسان باشید!🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا