🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در کوی می فروشان

(ثبت: 254262) دی 3, 1401 
در کوی می فروشان

 

تا به کوی می فروشان راه بردم در بهار
خاطراتی تلخ و شیرین پشت هر در داشتم

نزد هر ساقی که رفتم از محبت های او
باده ای نوش آفرین هر شب به ساغر داشتم …

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود بر حضرت استاد گرانمهرم

    بسیار زیبا و دلنواز

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  2. صفا یغمایی

    دی 3, 1401

    درودها استاد .
    چقدر زیبا و دلنواز.ای‌کاش تبدیل به غزلی می‌شد و عطش جان‌را بیشتر سیراب می‌کرد.
    قلم زرنگارتان نورافشان.
    🌺🌺🌺

  3. درودها استاد گرانقدر💐

  4. مهرداد مانا

    دی 5, 1401

    سلام
    و به نظرم می ارزید که ادامه دار باشد . هرچند همین یک استکان نیز بوی اقیانوس داشت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا