🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در یک نگاه

(ثبت: 2243) مرداد 27, 1395 
در یک نگاه

آن آسمانِ نگاهت برای من

دنیا و هرچه در آن است ، مال تو

من یک جهان زتو خواهم ، همان نگاه

در یک نگاه، هر چه جهان است، مال تو