🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دعا کن بمیرم

(ثبت: 248757) تیر 3, 1401 
دعا کن بمیرم

 

اگر در تماشای چشمان ِ مستت غریبم
همان آشنای شکسته دل ِ بی شکیبم
چنانم تهی از تمنّا که در هر تماشا
توگویی که هرگز نبوده دوچشمی طبیبم
گسستی زمن رشته ی مهربانی دعا کن
بمیرم نبینم که دادی چو دشمن فریبم
غزل در هوایت ندارد دگر شوق ِ پرواز
بریده نفس خنده های کریه رقیبم
سفر رفته ای تا بگویی که با من غریبی
ندانی چه کرده بمحراب ِعشقت لهیبم
غریبانه شد سهم ایندل تماشای دردی
که شب تا سحر می کشد بر صلیبم
چه دارد طلایی که دیگر ندارد بهایی
شکسته قفس در قفس بغض ِامن یجیبم

طلعت خیاط پیشه
طلای کرمانی

 

 

 

 

نظرها 16 
  1. سلام و درود استاد بانوی گرانقدر
    عالی است
    سربلند و پاینده باشید
    :2: :2: :2: :2: :2: :2: :2: :2:

    • سپاس ازحضور سبزتان
      که با عطر واژه هایتان سفره ی مرا بهاری کردید
      در پناه خدا از هر گزندی در امان باشید
      🌺🌺🌺

  2. صفا یغمایی

    تیر 3, 1401

    سلام ودرودبه سرکارعالی
    زیباسروده‌اید
    دستمریزاد
    💐💐💐

    • جناب صفا یغمایی
      شما لطف دارید ممنونم
      قلمتان سرسبز و دلتان بهای باد
      🌺🌺🌺

  3. شادکام و زنده باشید بانو🌹🌹🌹

    • مهربانو یار علی زاده
      سپاس از حضور گرمتان
      🌺🌺🌺

  4. سیاوش آزاد

    تیر 5, 1401

    سلام تولدتان مبارک زنده باشید

    • جناب آزاد ارجمند
      یک دنیا از لطف شما ممنونم
      در پناه عشق خدا پاینده باشید

      🌺🌺🌺

  5. نسرین حسینی

    تیر 10, 1401

    بسیار زیبا بود بانو جانم قلمتون مانا❤❤🌺🌺

  6. طارق خراسانی

    تیر 10, 1401

    سلام و درود

    غزل بسیار زیبایی ست
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏09👌🌹🌿

    • طلعت خیاط پیشه

      تیر 11, 1401

      استاد ارجمند
      حضور پر مهر شما را گرامی می دارم
      از لطف شما سپاسگزارم
      🌺🌺🌺

  7. مدینه ترکاشوند

    تیر 11, 1401

    سلام ودرود بر مه جبین بانوی زیباقلم
    لذت بردم عااالی ترازعالی قلمتان نویسا عزیز

    • طلعت خیاط پیشه

      تیر 11, 1401

      مهربانوی ارجمند
      سپاسگزار حضور گرمتان هستم
      شادکام باشید
      🌹🌹🌹

  8. 👏👏👏👏👏.
    درود و دستمریزاد ، زیباست و دلنشین.
    گسستی ز من رشتهء مهربانی ، دعا کن
    بمیرم نبینم که خصمانه دادی فریبم.

  9. امیر بهنام گل

    تیر 22, 1401

    به به ،بسیار زیبا بود ،لذت بردم ،درود بر شما👏👏👏🌹🌹🌹🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا