🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دعا

(ثبت: 234977) دی 8, 1399 
دعا

 

از درخت گونه‌ات
رنگ سرخ می‌چکد
کدام دست در قنوت
تو را آرزو کرد؟

محمدرضانعمت پور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. لذت بردم
    احسنت بر شما
    قلم تان نویسا
    🌼🍁🌸🌹

    • درودها
      حضورت افتخاریست برای من
      ممنون که خواندی و شنیدی مرا
      شادزی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا