🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگی …

(ثبت: 433) دی 5, 1394 

پاسی از شب رفته است

در کلنجار خوش اندیشه ام با واژه ها

مصرعی می سازم از دلتنگی ام

ماهتاب از پنجره با دلهره

رنگ می پاشد به دنیای بد بی رنگی ام

در سکوت بی کسی

جز صدای خش خش کاغذ نمی آید صدا

رنگ می بازند در اندیشه ی من واژه ها

خسته از تکرار این شبهای خالی از سرود

شادی ای باشد اگر

نیست با چیزی که هست

هست با یاد خوش چیزی که بود.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):