🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگی

(ثبت: 228270) خرداد 31, 1399 

 

دلتنگی؛
صخره‌ای ست سیاه و،
بزرگ!
دلتنگی؛
در نمی‌شناسد
پنجره نمیشناسد!
می‌آید
می‌آید
وَ امانت را می‌گیرد،
–جان به لبت می‌کند
وقفه‌ای در کارش نیست
اما
می‌ماند،
می‌ماند،
می‌‌ماند…
فقط،
جابجائی‌اش با توست!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    خرداد 31, 1399

    دلتنگی؛
    صخره‌ای ست سیاه و،
    بزرگ! …
    بر سینه ام
    دلتنگی بغضی است سرد و حجیم در گلوی خشک من
    بسیار زیبا بود و درود بر شما

  2. سلام سعیدجان.
    مثل همیشه خواندنی.
    قلمت نویسا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا