🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلخواهِ من

(ثبت: 229237) تیر 22, 1399 
دلخواهِ من

 

به کجا رفته ای؟
این نفس ها و ثانیه ها، با من سردند!

محمدرضانعمت پور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    تیر 22, 1399

    با آنکه کوتاه بود اما بی نهایت عمق داشت و بار معنایی قابل توجه …
    درود بر شما

    • درود بر شما
      خوشحالم از حضورتون
      و ممنون به خاطر نگاه مهربونتون
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا