🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلم گرفته شدیدا نگو نمیدانی

(ثبت: 2376) شهریور 12, 1395 
دلم گرفته شدیدا نگو نمیدانی

دلم گرفته نگو نه نگو نمیدانی

چرا برای دل من غزل نمیخوانی

دوباره فکر و خیال نگاه دریاییت

دوباره شعر و هوای دو چشم بارانی

خودم برای خودم با خودم شدم تنها

هجوم درد,  بیشتراز این چه تاوانی

شدی شبیه خودم , بی امان پر از سرما

سکوت مبهم باغی, پر از زمستانی

مفاعلن شب مویت , مفاعلن چشمت

به وزن شعر تر من , بگو که میمانی

خلاصه اینکه عزیزم مرا نمیفهمی

دلم گرفته شدیدا نگو نمیدانی

سمانه تیموریان (آسمان)