🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل خسته شدم از این همه بی دینی

(ثبت: 42) مهر 18, 1394 

آرام بخــــوان به گــــوش من تلقینی

تکـــــــــرار بکـــن… بـرای مـن آئینی

من " اشـــــــــهدُ اَنِ تو" فقط می گویم

چون خسته شدم از این همه بی دینی

هر قبــــله نما به ســــوی تو مایل شد

معبــــــــود منـی … الــهه ی دیـــرینی

با نرگس مســت خــود… خمارم کردی

جــــانا بده جـــــام می …. مرا تسکینی

هـــر گـاه به دیــدنِ دلـــــــم آمـــدی و

حســرت به دلم گذاشتی … بنشینی…

این بار بمان … به حـــــرمت فاصــله ها

بر روح من ای دوست بخــوان: « یاسینی»

معصومه بیرنوند

18 / 7 / 1394

نقدها
  1. با سلا م و د,ود بی پایان

    جناب اقتداری عزیز استاد ارجمند جاودانه بر قرار و
    بر مدار هستی بسرایی قدس الله انفاسکم

نظرها 17 
  1. طارق خراسانی

    مهر 18, 1394

    با سلام و درود بی حد

    بسیار عالی

    خیلی زیبا و قابل تأمل است

    در پناه خداوند سبحان

    • با سلام

      ممنونم جناب طارق
      افتتاح وبسایت شعر پاک را تبریک می گویم

      موفق باشید

      :گل:

  2. نگار حسن زاده

    مهر 18, 1394

    سلام معصومه مهربانم

    خوش آمدی

    بسیار بسیار زیبا بود

    لذت بردم از هنرمندی قلمت

    شاد و سرفراز باشی

    • سلام اعظم عزیزم

      وبسایت شعر پاک مبارک باد

      ممنونم از شما

      موفق باشید

  3. سمانه تیموریان

    مهر 18, 1394

    سلام و خیر مقدم بانو
    به به چه کردید
    واقعا زیبا و دلنشین بود
    در پناه حق همیشه شاد و سالم باشید : )

    • سلام سمانه جان

      ممنونم از لطف شما

      شعر پاک مبارک همه

      موفق باشید

  4. مینو امینی

    مهر 18, 1394

    درود آسمان عزیزم

    عالی و ستودنی چون همیشه

    بسار لذت بردم عزیزم

    همیشه شاد باشی

  5. صباغ کلات

    مهر 19, 1394

    از نیست ، مگو ؛ نمی کنـد باور دوست

    این است ؛ همیشه حال من ، می بینی

    امشب شده ام ؛ به اعتکافت خاموش

    این گـونه ، برای روح ، شد ؛ تمـــرینی

    خوش باش !که نیستت درین مانع هیچ

    خوشه ست فراوان ؛ به دو دست می چینی

    …………………………………………………..

    سپاس و ستایش دختر گلم .

    + گل های فراوان

    • سلام حضرت استاد

      چه چهارپاره ی زیبایی
      اشاره زیبایی هم به قالب خوشه ای بابا طارق شده

      ممنونم از حضور استاد مهربانم

      شاد و تندرست باشید

  6. معصومه عبدالهی

    مهر 19, 1394

    سلام معصومه ی نازنین

    بسیار زیبا بود
    واقعا لذت بردم…

    • سلام معصومه جان

      لطف داری

      ممنونم از محبتت

      موفق باشی

  7. سلام و درود بر شما

    بسیار زیبا و هنرمندانه قلم رانده ای

    دست مریزاد عالیست

    • ســـــــــــــــــــــــــــــلام

      ممنونم بانوی خوبی ها

  8. درود بانو
    نویسا مانید

  9. محمدعلی ساکی

    آبان 3, 1395

    این بار بمان به حرمت فاصله ها

    بر روح من ای دوست بخوان یاسینی

    بیتی زیبا و درخور تحسین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا