🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل شاعر…

(ثبت: 85) مهر 25, 1394 

دل شاعـــر از آن بـــی کینــه باشد
زلال و صــــاف چـــون آیینـه باشد
که روزی چنــد بـار از صبح تا شب
درخشانتر ز شمس و ماه و کوکب
به تکریـم و به تعظیـم و بـه تایید
خدا خود را در آن پا تا به سر دید!

نقدها
  1. مهر 27, 1394

نظرها 20 
  1. سلام بر حضرت استاد مرشد الشعراء
    ایام سوگواری آل الله و ثار الله و سید الشهدای اسلام را به شما و همه اهل ولایت تسلیت می گویم.
    شعرتان زیبا و لطیف و استادانه بود . درود!
    منتظر مراثی سوزناک و دشمن کش تان هستیم.

  2. درود بر ادیب پژوهشگر و شاعر ارجمند.از حسن نظر بلندتان ممنونم.ان شاءالله.

  3. مينا امينی

    مهر 25, 1394

    سلام استاد

    زيبا بود

  4. طارق خراسانی

    مهر 25, 1394

    با سلام به حضرت استاد خوش عمل کاشانی (مرشد الشعرا)
    این عنوان را جناب استاد پژوهنده ی بزرگوار به حضرتعالی داده اند و الحق هم برازنده ی آن شاعر بزرگ می باشد.
    ریزه خوار سفره ی ادب شما – طارق

    در پناه خدا

    • درود بر ماه کریم خراسان حضرت استاد طارق بزرگوار.از محبتی که نسبت به چاکر دارید و دارند بی نهایت سپاسگزارم.مهرتان افزون یا سیدالرئیس.

      • طارق خراسانی

        مهر 25, 1394

        سلام حضرت استاد

        القاب زیادی برای شما در نظر گرفته ایم که یکی از آنان ادیب الشعراء است
        جان جانانید………………………………………………….

      • نه مرشد و نه ادیب هستم
        بل خوش عمل عجیب هستم…..

  5. سلام و عرض ادب …
    درودتان …
    قلمتان متعالی ….

  6. درویش دولتی

    مهر 25, 1394

    مرشدالشعرا درودتان باد ولب مریزاد

    • طارق خراسانی

      مهر 25, 1394

      سلام و درود بر جناب درویش عزیز
      خیلی خیلی خوش آمدید
      در پناه خدا…………………………………………

    • «درویش دولتی» را دیشب به خواب دیدم
      مه را به شب تـــــوان دید من آفتاب دیدم …

  7. سمانه تیموریان

    مهر 26, 1394

    سلام استاد عزیزم
    درود فراوان
    در پناه حق

  8. نگار حسن زاده

    مهر 26, 1394

    به تکریـم و به تعظیـم و بـه تایید
    خدا خود را در آن پا تا به سر دید!

    سلام و عرض ادب و احترام استاد بزرگوارم
    چه تعریف زیبا و جامع و باشکوهی از “اصل” شاعری داشتید

    ان شاالله که با بزرگواری های استادانی چون شما ماهم روزی شاعر بشویم

    شاد و سلامت باشید همیشۀ ایام

  9. پاینده باشید استاد عزیز

  10. طراح

    مهر 26, 1394

    سلام استاد عزیز

    بخش تکمیل اطلاعات شخصی فعال شده و میتونید اطلاعاتتون رو پر کنید.

    ممنون از ماش استاد گرانقدر

    • طراح

      مهر 26, 1394

      اصلاح میکنم. ممنون از شما

    • صد شکر که ممنون شده ای از ماشم
      ماشی که دو مشـــت آن بود در آشم
      البته تشکر از عدس هم بد نیست
      یک کاسه از آن به پایتان می پاشم!!

      • طراح

        مهر 27, 1394

        استاد ز ماش تو تشکر کردم
        تا صبر تو را به دیده باور کردم

        در کاسه‌تان آش برنج میریزم
        تا خدمتتااااااان دست پر برگردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا