🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل نگاه

(ثبت: 252975) آبان 21, 1401 

 

دلتنگی
گاه
واژه ای ست
گاه
نیم نگاهی خمیده

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 21, 1401

    درود بر شما بانو هاشمی گرامی

    زیبا ست

    زنده باشید

    💐🙏🌺

  2. معصومه بیرانوند

    آبان 21, 1401

    سلام و درود بر فاضله ی عزیز🌹🌷🌸🌸🌺❤️

  3. درود بر فاضله بانوی گرامی.
    زیباست.
    🥀🥀🥀

  4. صفا یغمایی

    آبان 21, 1401

    درودبرشما خانم هاشمی گرامی
    زیبابود.
    مدتی تشریف نداشتید.
    خیرمقدم.
    🌺🌺🌺