🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دمساز

(ثبت: 3342) بهمن 22, 1395 

دمساز

پایان منی و هم سر آغاز منی

سیمرغ منی شهپر پرواز منی

در فرصت واژه ها نمی گنجی تو

در سطر دلم هستی و دمساز منی

                  …………………………….          

                                               ابوالحسن انصاری(الف.رها)