🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوری

(ثبت: 226671) خرداد 9, 1399 
دوری

 

تو اگر مال منی
مال توام
این منو این تو و این فاصله، از چیست؟

محمدرضانعمت پور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. علی معصومی

    خرداد 9, 1399

    درود بر شما
    افرین
    ◇◇◇◇
    …پس فاصله چیست؟!
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا