🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دور اما نزدیک

(ثبت: 235941) بهمن 14, 1399 
دور اما نزدیک

 

ذهن، در تجسم یار
من دور
او دور
تنها عشق است این میان
با من نفس می‌کشد
در تجسم یار…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مینا یارعلی زاده

    بهمن 14, 1399

    درود همشهری، بسیار عالی🌹

    • محمدرضا نعمت پور

      بهمن 15, 1399

      درود بر شما
      همراهی تان ارزشمند و عزیز است
      ممنونم از عبور بی دریغتان
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا