🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوستت دارم «مادر»

(ثبت: 257664) فروردین 5, 1402 

 

میگفت دوستت دارم
خاموش
اما شمع راهم را
روشن می دید
پروانه بود
گل مرا آب میداد
تا رویا هایم بزرگ شوند
هم قد دعا هایش
هم قد لبخند هایش
هم قد توکلش
وقتی میخواست
باشد

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 5, 1402

    سلام دختر عزیزم

    زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا