🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوستت دارم

(ثبت: 224685) اردیبهشت 12, 1399 

 

با دلی خون آلود
با چشمانی خیس و گریان
با بغضی بی صدا
با نفسی گرفته
با قلبی پر از درد
همراه با خاطراتمان
هرچند تو باتلاق،
تو این مرداب زندگی
دوستت دارم معنی ندارد دیگر
ولی باور کن
حس قشنگی نبود
آن لحظه جدایی
هنوز دوستت دارم و دوستت دارم…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا