🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوستت دارم

(ثبت: 241735) شهریور 22, 1400 
دوستت دارم

 

بی آنکه بدانی
دوستت دارم، زیسته‌ام!
و این
مرگ تدریجی نیست آیا؟

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    شهریور 24, 1400

    🌷🌺🌷🌺🌷🌺🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا