🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوستت دارم

(ثبت: 248408) خرداد 19, 1401 
دوستت دارم

 

دستم را
هر کجای این ثانیه‌ها، که می‌گذارم
تو را می‌بینم…

#محمدرضا_نعمت_پور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):